11 augusti 2008

inlägg nr 1111

hemma i vardagen igen då. ska jobba två nätter i rad nu. sen ledig fram till helgen då jag jobbar 12+12 timmar igen. Efter det är det bara en vecka kvar tills skolan börjar igen! herregud vad tiden går snabbt. jag vet inte alls vad jag känner för skolan. det blir nog bra. lite rutiner o sånt där igen. inte för att rutiner någonsin varit nåt för mig men ändå. skulle gärna vara ledig jämt om bara ekonomin tillät det.

helst av allt skulle jag vilja vara klar med skolan så jag kunde jobba var jag ville, spara pengar och sen resa. resa resa resa. det är vad jag vill nu! känner mig oerhört rastlös faktiskt. känner mig tråkig, sur och väldigt uttråkad hela tiden.

har en känsla i mig som säger att "Jag skiter i vilket, jag orkar inte bry mig. Inte om någonting" Vet inte varför jag känner så, men men.. Hoppas det går över och jag kan få känns mig helt glad igen. Just nu är det bara tråkigt allting faktiskt.

jaja, ska sluta gnälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar