21 augusti 2008

japp

ja ni, jag hade en svag stund idag när jag lade ut den där nakna bilden. men jag tänker inte ta bort den. så de så :)
Jag tänkte att jag kunde få vara så där lagom egenkär som typ 95% av landets resterande bloggare är. Och så tänkte jag att jag kanske kan få lite fler trogna manliga läsare nu och framförallt reta upp några inbitna läsare som jag vet jag har, men som inte vågar stå för det. :)

Men framförallt så är det som sagt så att jag SKA ta tag i mitt liv nu och börja träna från och med nästa vecka då jag tänkte gå på min första fotbollsträning. Jag var ute och gick i 30 min idag och insåg hur jävla tråkigt det är. Att jogga är ännu värre. Gymmet är långtråkigt. Simma ger fasen inget resultat. Så, det måste bli fotboll, då vet jag att jag tar tag i det och har kul samtidigt.

gonatt /nakenTania - nakenJannes hemliga älskarinna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar