12 augusti 2008

känslor

på jobbet då. klokan är 01.00. jag slutar 07.30. bara 6,5 timma kvar :)
jag vet inte vad jag ska skriva.
jag känner mig så likgiltig.
idag var jag när gråten MASSA ggr utan att ens veta varför.
allt känns bra så jävla meningslöst och som att det kommer gå åt helvete hur jag än gör. jag förbereder mig alltid på det värsta för jag orkar inte med besvikelser längre. ändå känner jag mig ständigt sviken.

jag har en jättelängtan till sydafrika just nu och den påverkar min sinnesstämning nåt oerhört. jag vill lösa saker här och ha det bra här. men ibland känns det omäjligt. men så vet jag att jag är kvar minst ett år till pga skolan och vill göra det bästa av situationen men vet inte hur. känns som jag gör folk ledsna och besvikna hela tiden. vill bara försvinna många ggr.

en skitdag har jag. märks det?

4 kommentarer:

  1. Jag längtar också jättemkt till sydafrika...

    SvaraRadera
  2. Bott, jobbat och pluggat där, sammanlagt nästan 2 år (sen 2005).
    Åker troligen ner igen i dec, men har tyvärr fått jobb i sverige :(

    SvaraRadera
  3. Mmmm, det är fint men påfrestande (politiska läget) att bo där. Var nånstans har du varit?

    SvaraRadera
  4. Coolt!
    Personligen avskydde jag kapstaden, men det berodde mest på staden är så upp-"hajpad" jämfört med resten av SA.

    Ps. Du kan maila mig på evolvingape@gmail.com om du inte vill slösa på kommentarutrymme :)

    SvaraRadera