23 augusti 2008

Lördag it is

Igår var jag hos Frida. Vi drack vin, nördade lite OStv och pratade om typ film och andra viktiga saker. Det var trevligt och lagom lugnt för en trött jag. Sedan gick vi till Platens. Där var det fan i mig inte kul alls. Vi var väl kvar en timma, sen gick vi hem. Ingen hit. Men trevligt trevligt att dricka vin och prata skit i alla fall!

Idag har jag fikat ungefär 4 timmar med diverse personer som kom och gick. Lite namedroping: Sara, Johanna, Lollo, Tommi, Michel, Käglan, Dansk, Micke...

Ikväll blir det nog en ordentlig fest/fylla. Pia kommer hem från gotland + kroatien så det blir förfest hos henne och sen ågatan. Hoppas på en bra kväll. Det blir det nog.

Kommer nog blogga en del med min nya mobil som jag för övrigt är kär i...

1 kommentar:

  1. Anonym6:22 em

    ja, vi hade ju trevligt innan Platens i alla fall. och jag tror faktiskt vi var där i närmare en och en halv timme...

    SvaraRadera