18 augusti 2008

OS 2008

jag borde sitta och ringa om praktikplats inför hösten men jag orkar inte. ingen motivation alls faktiskt. får ta tag i det senare i veckan.

ska kolla på kvartsfinalen 200 M herrar om en halvtimma ungefär. Bolt ska springa. han är ball. Brasiliens damer gjorde sjukt snygga mål mot tyskland och krossade de i semin. gött. Jag är en sport-nörd jag veeet. men det är perfekt när man är ledig.

jag är ledig en vecka nu. skolan börjar tisdag den 26. skönt med ledigt. ska bli kul att träffa klassen sen med såklart. men jobbigt med rutiner igen. att gå upp tidigt varje morgon osv.

Måste fixa en sak till skolan med, nu i veckan. MÅSTE. fan vad jobbigt. men men, SKA fixa det. vägrar ligga efter med saker..

Nu ska Kallur springa semifinal!

see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar