16 augusti 2008

Seg


Det blev lite väl mycket igår. Jag och lollo drack öl och vin. Vi spelade rockband typ hela kvällen. Vid tio kom tommi och anna. Tommi var tråkig, anna spelade rockband med oss. Vi gick ut vid tolv och trängde oss förbi kön. Tack magnus :) jag drack öl ute, inte smart. Har för mig att arwid bjöd mig också? Anna drog in mig på toaletten bakom baren. Får fick hon inte vara. Chris blev arg. Jag låtsades vara med olov, eller vad fan heter han? Jag minns inte. Sen gick jag och var bästa vän med typ varenda jävel på hela Platens. En sån fylla hade jag. Vid halv tre gick jag hem. Eller nej, jag stannade och pratade med alla svarttaxichaufförer. De är mina kompisar. Jag ska få 20% om jag hjälper de att ragga kunder. De tror det är lättare för dig som är tjej och ser svensk ut. Nu är jag på väg till jobbet, lagom sliten. Kräktes i morse. Det har jag inte gjort på flera år pga bakfylla. Men men. Det blir nog en bra dag på jobbet ändå. :)

2 kommentarer:

  1. Anonym2:38 em

    Fy alltså, så ville du inte gå ut med mig! Vad taskigt! :)

    SvaraRadera
  2. haha jag veeeeeeet., det var icke planerat. skulle spela rockband och dricka EN öl... ångrar det lite idag och borde kört på det jag sa från början.

    SvaraRadera