19 augusti 2008

tidsfördriv som sagt

snodde av erika dåå..

simma
- löpa
ful & lycklig - snygg & olycklig
plugga - jobba
bada - duscha
jordgubbar - banan
lakrits - vanilj
gina tricot - h&m
sola - bada
skidsemester - solsemester
pool - havet
singel - förhållande
planering - spontanitet
glass - godis
stökigt - organiserat
passion - trygghet
bio - teater
svensk sommar - charter
julafton - midsommar
inga barn - 12 barn
skånska - göteborgska
landet - storstan
känd för skönhet - känd för intelligens
make up store - maybelline (vem bryr sig?)
desperate housewives - sex and the city
aidan - big (men fan jag vet inte vem aidan är)
dubbelhaka - hängröv
romantiskt - dirty
kaffe - te
porrfilm - naturprogram
marabou - lindt
gorby's piroger resten av livet - big mac & pommes resten av livet
banta - träna
the body shop - dove (ja vem FAN bryr sig?)
farlig kille - snäll kille
spy - ha diarré
spara - slösa
lyx - budget
fota - bli fotad
förfest - efterfest
kenza - blondinbella
tidning - bok
små bröst - stora bröst
kurvig - slank
ge - få
aldrig mer onanera - aldrig mer ha sex
förrätt - efterrätt
bröllop - barn
falafel - kycklingsallad
anorexi - fetma (pest eller kolera?)
pizza - kebabtallrik
kyckling - fisk
blind - stum
kramas - pussas
rakhyvel - vax
platt rumpa - platt bröst
mjölk - vatten
gambler - mesig
hemmafest - utgång
raka av allt hår på huvudet - sluta raka resten av kroppen
älskad - framgångsrik
skräckfilm - romantisk komedi
mcdonalds - max
pommes - potatisgratäng
popcorn - grönsaksdipp
öppet sinne - monogam
sliskiga drinkar - öl
subway - teaterkatten
grabbkväll - tjejkväll
kärlek utan sex - sex utan kärlek
frukt - grönsaker
hund - katt
brunutansol - solarium
zara - topshop (ingen koll alls)
kjol - shorts
mössa - keps
vitt vin - rött vinsnacka skit - snacka politik

2 kommentarer:

  1. Anonym9:16 em

    Men det där med sminket är faktiskt viktigt. Maybeline testar till exempel sitt smink på djur. Det gör inte make up store. Det är ju väldigt viktigt! Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. jag sminkar mig inte med nåt av de märkena. jag köper typ en mascara om året, kanppt det. o då en billig från H&M... :) men börjar jag sminka mig nån dag så ska jag tänka på det!

    SvaraRadera