21 september 2008

babbel en söndag

sådär, då var det söndag. den här helgen gick verkligen snabbt. svisch...

igår var bra. gick till pia för matlagning, potatisgratäng med kotletter. till förrätt chips och gurka med dip, till efterrätt chips. gött. sen hängde vi lite me hennes bror och kompisar, mycket youtube (som ÄR bra på fest) och lite god dricka. men jag forsatte hela kvällen nykter, skönt. gick till platens och där var det MYCKET konstigt folk, jag kände nog typ 6 personer förutom de jag gick med och barpersonalen. märkligt. musiken var... bra... men inte så jävla dansvänlig. fast vi körde lite ändå, när det gick. jag VET att om jag varit full hade jag fuldansat så sjukt mycket och antagligen sett asdum ut. haha. vi gick hem när det stängde och jag somnade ganska snabbt och känner mig rätt ok utvilad idag.

det är ganska kul det här med mig och pia. jag är glad att jag faktiskt kan ändra på mina tankar, förutfattade meningar, svagheter, avundsjuka, svälja min stolthet osv.. att jag kan se saker från olika håll och få upp ögonen för hur det verkligen är. det här är inte första gången jag faktiskt lyckas förstå läget och det leder till något jävligt bra. sjukt kul är det. för hon är bra hon, pia.

idag då, fira mamma, blir nog trevligt. MEN vi missar chelsea - man U. det är inte lika kul!! fast jo, vi överlever nog ska ni se. haha. det är ju inte arsenal i alla fall (för de vann ju redan igår) som vi missar.

i morgon drar jag iväg 3 dagar med skolan. processpass. ska bli spännande. sen ledig torsdag och fredag. gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar