20 september 2008

bakislördag

en trevlig kväll, även om jag kunde varit utan platens, det var inte så roligt igår faktiskt. dock var förfesten jättebra trots vissa pokertjaffs :) det var en salig blandning av människor och jag blir alltid glad när sånt funkar! men det kan ju vara så att jag väljer mina vänner och väljer just sånna som klarar av situationer man "ska" klara av och är allmänt jävligt bra och trevliga!

idag då, ska ner på stan och handla födelsedagspresent till mamma och sen fika med jeanette! Hon är hemma från Norge, det är pepp! saknar henne och de andra tjejerna som fan! hela högen har ju verkligen dragit från stan. sen kanske det blir att laga mat med pia, inte hundra bestämt än, jag ska i alla fall INTE dricka alkohol ikväll, det är säkert. orkar inte vara bakis i morgon igen. får se om vi hamnar på platens, jag skulle även vilja gå förbi skylten och kolla på AC4 (dennis lyxzen och andra delar av refused).. jaja, vi får se helt enkelt.

again: its all about communication!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar