25 september 2008

bra skit

dagen har förgyllts av två samtal. ett med rebecca, älskade göteborskan som vill ha med mig till sydafrika i januari. jag fick tyvärr tacka nej och det var jobbigt. men hade ett bra snack med henne i alla fall. hon är så klok och vi tänker så jävla lika när det kommer till relationer och känslor. svårt att tro att hon bara är 89:a...
Senare ikväll fick jag dagens skratt. Patricia, från österrike, har skaffat msn äntligen, och hade webcamera båda två, Så vi pratade genom dom. sjukt kul! Vi garvade mest av att se varandra och så. Svårt att prata så där kan jag tycka. Men jag har ett smajl på mitt ansikte nu!!! Jag älskar de människorna. 2 månader av mitt liv, men det betyder så mycket ändå. De är några av de viktigaste personerna i mitt liv på något märkligt sätt. Svårt att förklara.

Patricia och Rebecca på centralen i stockholm i aug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar