16 september 2008

CL

ja, fotboll är aldrig fel. dessutom var zlatan fantastiskt bra idag, då är det ännu roligare att titta. i morgon är det ännu en match, man united denna gång. gött det med.

jag är opepp på skolan nu, vill bara ut på praktik NU! jag är sjukt peppad på det! jag saknar pojkarna i sydafrika på margarets house så jävla mycket och det här kommer bli ungefär samma sorts ungar. samma attityd, samma slitna psyke, upplevt saker man inte ska ha upplevt som barn osv osv.. jag tror jag hittat "min grej". om inte, så lär det nog märkas efter den här praktiken.

måndag - onsdag åker vi iväg med klassen och har processpass o sånt. ska hantera ålder 13 och uppåt, ska bli intressant. jag har inte så mycket att dölja alls från den tiden faktiskt, det var nog mer mina yngre år ja inte vill prata om med vem som helst. Så det ska mer bli intressant att lyssna på andra och sen är det ju alltid skönt att få tid för sig själv, bara sig själv, utan att nån stör sig på det. 1,5 timma Tania, haha, det ni. Egot bara höjs som faaaaaan. :)

Nehe, sova snart? ska bara se gossip girl som jag somnade ifrån på dagen idag, helt slut var jag (av att åka till mjölby fram och tillbaka haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar