29 september 2008

kli kli

varit i skolan, föreläsning om droger, dess effekter, vilka abstinensbesvär man får av dem och hur man gör för att hjälpa människor att tända av på olika droger. jätteintressant!

har kliat i halsen hela jävla natten och hela dagen idag. vill INTE bli sjuk igen, känns INTE aktuellt.

idag ska jag cykla lite, vi har ju faktiskt en motionscykel här hemma, kan lika gärna passa på, orkar inte ta mig iväg till gymmet idag inte.

jag har inget att skriva. jag känner bara sorg och tomhet just nu. jag saknar mig, den jag var i sydafrika, saknar det glada jag, hon med livsglädje till tusen, hon med mål och förhoppningar och framtidsdrömmar.

älskar dig och det är är för din skull jag klarar av att vara här, bland ytlighet och materialism.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar