15 september 2008

Måndag

Sådär ja, hemma från skolan och träning. Skönt. Sprang 15 min, rodde 10 min, crosstrainern 10 min och simmade 20 min. I morgon ska jag och Angelica köra Core, mage och rygg, shit vilken träningsvärk jag kommer ha sen!

Måndag avklarad, då går resten av veckan alltid ganska snabbt också. Handledningen i skolan var bra, känns som vi är helt på rätt spår nu! Seminarie på fredag som kommer gå finfint.

I morgon ska jag till min praktikplats, lite information och säga hej och så mest antar jag. Trevligt, jag ser verkligen fram emot det. Spännande!!!

Jag blev lite trött nu känner jag, och tappade lusten för allt. Konstigt att den känslan bara kommer över mig ibland. Blir lite slappa framför tv:n nu innan jag ska göra spagetti och köttfärssås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar