14 september 2008

ångest?

Inte alls peppad på skola i morgon. Måste dessutom ta med mig både dator och träningskläder, om jag nu ska komma iväg och träna direkt efter skolan och DET SKA JAG! Tur att det är mjukstart på veckan i alla fall, börjar 10.30. Känns bara som det är så mycket nu bara, skola varje dag denna vecka, heldagar, och torsdag kväll är det Coldplay som gäller. Kommer vara skittrött på seminariet på fredag men men. I helgen måste jag och Zandra fixa med matplanering inför nästa vecka då vi ska åka iväg 2 nätter med klassen. jag ska även hinna träna och så vill jag faktiskt försöka träffa den andra Sandra (mjölby) snart med. Just det, på tisdag ska jag på möte inför praktiken med. ja ni ser, det är bara rörigt. Gillar inte när jag har en massa småsaker att tänka på men inte vet vad jag ska fokusera på. Det är fan inte lätt. Det är liksom inga stora saker, men jag känner mig bara förvirrad och som om jag inte har koll på läget och som om nåt kommer lida av att jag känner mig så här stressad.

AAAAA va fan, jag går upp i morgon, packar träningssaker och dator och åker till skolan, sen hem och träna. Så har jag måndagen avklarad. Får helt enkelt skita i att tänka på de kommande dagarna. Tar det i morrn kväll, vad som gäller för tisdagen.

Jag hör på mig själv nu att det här inte är några stora problem, det största problemet är att jag lade mig halv fem inatt och vände på dygnet så jag har ångest mest över det egentligen, hur fan jag ska kunna somna nu, inom en timma helst. Så allt det jag skrivit innan är faktiskt inga problem. Det är mina sömnvanor som är ett problem. Jag är ju inte ens halvbokad i veckan, har massa tid över!!!

Haha, det tog ett tag för mig att inse det, tänk ändå vad bra det är att ha en blogg. Jag hade nog inte kommit fram till var ångesten kom ifrån annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar