17 september 2008

problems? NOT

så typiskt mig, att typ dubbelboka kvällen.
först var det tänkt att jag skulle gå ut med pia, amanda och rebecka. Men så kände jag att det var läga att vila i veckan. Men så blev jag helt plötsligt ledig i morgon, för att vår grupp blev klar med arbetet redan idag, och så sa micke att han var sugen på att gå ut för att han inte kan det i helgen, så jag sa att det lät pepp. men då kunde jag ju gått ut med pia och co lika gärna! Sen kom Lollo också och sa hon var sugen på utgång.
Tillslut blev det Lollo (och micke), framförallt för att jag inte minns när jag och Lollo förfestade tillsammans senaste, vi har bara setts ute. Så ja va fan. Det är ju skitkul med nya vänner och jag vill verkligen ha kvar Pia som vän, men samtidigt måste man hålla i sina gamla vänner. Jag har tidigare i mitt liv varit rätt bra på att försumma mina vänner av nån jävla anledning och det ska jag inte göra den här gången. det fick helt enkelt bli rättviseprincipen, i fredags gick jag ut med Pia, ikväll få det bli Lollo. Får träffa P, A och R ute på platens i stället.

haha. vilka jävla problem jag har!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar