21 september 2008

sova vore en idé

klockan är 23.07, jag ska upp vid sju. det vore smart att gå o lägga mig. men jag vill inte. har en oro i kroppen, vet inte var den kom ifrån. lite framtidstankar som smög sig på och då blir jag alltid orolig. ska försöka att inte tänka så mycket ju!

måndag i morgon. kommer hem onsdag eftermiddag, kanske platens på kvällen då med pia och co. resten av veckan, inget bestämt. ganska skönt. tror jag ska ta torsdag till att bara vara hemma och göra INGET!. det var länge sedan jag hade en sån dag känns det som.

nähä, försöka närma mig sängen snart. sjukt sugen på att ladda ner saker inatt o ta med mig datorn till skogen som vi ska till med skolan. kunna kolla på nåt serieavsnitt eller så. men jobbigt att dra runt på datorn iofs.. ska fundera på det i nån minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar