13 september 2008

trött som bara den

1: tänker inte ens ta DIN skit här. för det är verkligen bara SKIT. Sämsta ursäkten ever, hoppas du inte ångrar dig.

2: Gårdagen
började hos pia och kajsa med en hel hög med trevliga människor, en hel del vin, mycket youtube och massa shake-it-bilder. Vidare sen till platens, där jag som sagt gjorde av med sjukt mycket pengar. men kul var det. massa fuldans med pia och massa fyllegrejer me lollo. hamnade sen på nån konstig efterfest och gickdärifrån efter fem minuter. tog en svarttaxi hem, SJÄLV, inte bra. För full, ja det var jag. Det gick ju bra men man vet fan aldrig. Usch. Väl hemma var jag lite för full och lite för elak. förlåt. men skit samma nu eller?

3: Idag
Korpfinal. förlust med 2-1 mot årets mest störda lag. Robban gjorde en ful tackling och den andra killen slog honom i bakhuvudet med knytnäve. Robban knuffa honom... då kommer deras målvakt upp och säger "gör du om det där så dödar jag dig". INGEN blev utvisad och fortsättningen av matchen var ganska .... eh ..... het... Jag missade typ 5 målchanser. jaja, vi vann serien i alla fall.

Idag ska jag vara bakis bakis bakis. Plugga i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar