29 september 2008

usch då

besviken på idol, men det var ju bara tjejerna som sjöng idag, och jag vet ju att jag gillar killröster bättre än tjejröster, när det kommer till musik. jag tror på ett mycket roligare startfält i morgon. Lars tror jag inte KAN misslyckas. Johan ska bli kul att se med, om han kan fortsätta att sätta Mjölby på idolkartan :) haha.

det bara kliar och kliar i halsen, lagom störigt. orkade inte cykla alls mycket. helt död blev jag. Snälla säg att jag INTE är sjuk i morgon!

Nu ska jag kolla lite på 2 ½ Men, sen omröstningen av idol, sen sova?

gud vad jag inte har ett skit att skriva om!

kan inte folk ställa lite frågor? haha. jag låter som om jag vore Blondinbella med 200 000 läsare per dag och folk som faktiskt BRYR sig om vad jag gör eller tycker eller så.

men ni får ställa sjuka frågor om ni vill? Pinsamma frågor? Jobbiga frågor? Så länge ni inte är anonyma ska jag svara på frågan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar