19 oktober 2008

arg?

igår var jag ledsen. idag är jag arg.
jag blir så jävla förbannad över att jag trodde att det skulle gå att lösa, för att jag satt med erika i fredags och berättade vad JAG måste ändra på och vad jag hoppades micke skulle ta tag i. EN ENDA fredag var jag inte på platens för en gångs skull. då passar man på. jag blir så jävla arg bara, för det är så jävla respektlöst. hångla då, men gör det fan inte mitt på platens bland mina vänner. det är så jävla elakt. och tydligen har det kramats och pratat med just det folket jag hatar mest av allt, folk jag aldrig kommer ha någon repsekt för.

aja, jag är bara arg just nu.

samtisigt ledsen. jag vet inte hur fan jag ska ta mig ur det här. och när jag är arg blir han arg tillbaka, inte rätt reaktion, det gör det bara värre. ångrar man sig så gör man, oavsett min reaktion. finns INGET att vara arg på MIG för just nu.

förlåt men jag är ett jävla vrak nu och kommer skriva massa bajs.. skiter att säkert 40 av de 70 som läser inte är folk som borde höra och se det här. jag SKITER i det just nu.

2 kommentarer:

  1. Va arg Tania!! Han har ingen rätt till att vara arg på dig tillbaka... ta inte åt dig av det och låt inte han trycka ner dig! Det är han som har gjort bort sig den här gången!!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym8:50 em

    Men resterande trettio behöver veta eftersom vi bryr oss. Kämpa på! Ditt val, ditt liv, dina beslut. Puss

    SvaraRadera