20 oktober 2008

.

egentligen står det "lika" i hur mycket vi gjort mot varandra under åren. dock var denna gång så jävla dum, korkad, onödig. vi visste att det här skulle bli vår sista chans. hade det varit för ett år sedan ahde det lika gärna kunnat varit jag, för vi tog varandra för givna, hela tiden, båda två. men nu, du visste lika väl som mig att om det skulle bli nåt skit igen så skulle det förstöra så mycket. jag har många ggr gjort nåt enbart för självbekräftelsen skull, alla gånger skulle jag säga. men trodde vi kommit ifrån det nu. trodde inte det skulle hända igen. jag trodde faktiskt inte det. men jag antar att det är ditt jävla sätt, i stället för att prata om saker får du ut din skit genom att göra saker du vet kommer såra dig själv lika mycket som mig. jag har sett det beteendet förut. vet att du har saker i ditt liv som plågar dig än, som du inte kan o aldrig har kunnat prata om. kanske dags att ta tag i det nu!!? för även om VI inte är tillsammans mer så kommer det dyka upp problem i framtiden med, med andra. du måste lära dig att prata om saker... förlåt att jag blottar dig/oss så här, vet vad du ogillar det. men jag måste fan få ur mig det.

älskar dig så jävla mycket och jag HATAR oss så jävla mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar