7 oktober 2008

bra dag.

ja, det är alltid samma sak att vara tillbaka i mjölby. "ja, men det är ju frankos dotter" "oh, jag kommer ihåg dig när du var 5 år", "vilken sincic är det i ordningen?", "ok, ja då gick du nog med min dotter i skolan". träffat folk som känner mina föräldrar, gamla högstadielärare, föräldrar till klasskamrater osv osv.. haha. det är kul det där, med små städer. och att ha en välkänd pappa och ett ovanligt efternamn.

I alla fall, var som sagt i skogen och plockade svamp idag. F hade sett en bild på någon som plockade svamp och sa att det ville han testa nån dag. så idag gav vi oss ut. när vi skulle hämta honom låg han o sov och ville inte följa med först, men när vi sa att det var sista chansen innan älgjakten börjar så tog han sig upp! Kul. Det blev lyckat som bara den! Jag fick med mig massa svamp hem också som sagt. gött!!

jag behöver kanske inte säga en gång till att praktiken är toppen? haha, lär nog säga det fler gånger.. ni får stå ut!

Fredag är det IDOL med Anna och Frida och kanske nån mer (?) som gäller. säg till bara!
Lördag ska jag till Mjölby, till Sandra och sen på Rockbesten, roligaste festerna om året, alltid. pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar