31 oktober 2008

desperat

om någon har ett rum till mig gratis så tackar jag inte nej. har 3 månaders uppsägningstid här, då micke bestämt att han inte heller ska bo kvar. så jag har inte råd att bo någon annanstans. jag är dock en jävel på att städa, diska och tvätta :) jag kan inte bo här med micke i 3 månader om vi inte är tillsammans, det fattar ju vem som helst. men det tror tydligen han så han vägrar ju flytta på sig eller dela upp tiden eller så. nej, om jag inte klarar det så får jag väl flytta då. Ja, för dubbel hyra är lätt när man lever på csn... inte alls. så, hojta till om Du vill ha en rumskamrat i tre månader.. Tyvärr är jag i sånt psykiskt oskick att jag inte pallar att dela allt för litet utrymme, så bor du på 25 kvadrat typ så måste jag tacka nej ändå. behöver tillgång till ensamtid. jag vet, kanske inte läge att vara kräsen men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar