24 oktober 2008

happy B-day

jaha. just nu är jag så nere som jag bara kan bli tror jag. har inget i mitt huvud som är på det klara. micke säger och gör saker som gör att jag blir så jävla glad och när jag blir glad blir jag samtidigt så ledsen för jag vet att det här kommer inte funka. uppgivenheten kommer över mig. jag vet fan inte hur jag ska kunna hantera det här. jag vill inte förlora honom men vill inte ha kvar honom heller, efter det han gjorde nu. det var för mycket. för sent. jag funderar på vad som händer om jag åker till sydafrika i februari. har nämligen fått ett sjukt bra erbjudande. bor för 1000 kr i månaden, har hyrbil så det blir lättare att ta sig till jobbet och att göra saker på kvällar och helger. kan göra min sista praktikperiod där. åka med bästa rebecca också. och jag skulle ge micke en chans till så småningom borde väl han ge mig en chans också? för jag åker till sydafrika för barnens skull, för min skull, för värmens skull, för vänners skull. inget annat. och nu får väl han ta o tro mig va och lita på mig? känns som det är min tur att bli litad på. och jag skulle må bra och vara beredd att försöka reda ut saker om jag kunde få ha nåt kul att se fram emot. jag vet inte.

tror steg 1 är att flytta och sen får vi se vad som händer. vi kan inte fortsätta så här, kan inte rulla på som vanligt. det går bara inte. tror han vet det med trots att han inte vill erkänna det.

min födelsedag idag då. vad jag ska göra? funderar på att gå och träna. sen ska jag till lollo, vi ska laga mat och kolla idol. det är ungefär vad jag pallar med. orkar inte gå ut, orkar inte se hennes fula nylle. nepp, inte idag. vill bara vara med vänner och må bra. försöka i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Anonym4:04 em

    Ville bara gratulera dig på fördelsedagen och hoppas att du får några ljusglimtar på din födelsedag! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. GRATTIS HJÄRTAT!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS HJÄRTAT!

    SvaraRadera