8 oktober 2008

Höst


Höst är mysigt. Vill inte ha vinter dock. Är på väg hem, blev en lång dag idag med. Intressant. Först information från migrationsverket, hur de jobbar och hur det fungerar med asylsökande osv. På eftermiddagen hade vi möte med ungdomarna. Jag var med tjejerna. Kul att prata lite mer med de! I morgon ska jag ta en ordentlig sovmorgon. Stanna lite på kvällen i stället, se hur det fungerar då. I kväll? Mat, kolla någon serie och bara ta det lugnt. Skulle fika med lollo men får inte tag i henne. . Förresten, har någon kläder de inte behöver, ge de till mig så kan jag kolla med ungdomarna, de har inte mycket pengar till sånt! Tror inte de från somalia har förstått hur kallt det kommer bli i vinter :). Nu ska jag sova på tåget hem. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar