29 oktober 2008

ironi.

Jag skulle ha tränat idag. Flowing. Men känner mig inte alls sugen, varken fysiskt eller psykiskt. Ska cykla lite här hemma och göra lite armhävningar och så. Jag är rätt slemmig i halsen och i morgon är det ju fotbollsturnering på schemat på praktiken. Det får inte missas. Ska bli skitkul!

Annars? jo då, det funkar. Känner mig ganska tom. För jag vet ingenting. Vet egentligen, men inte HUR. Fattar verkligen inte HUR. Det går upp och ner. Ena stunden känns saker självklara, nästa stund är det rena döden för mig. Kan gråta och gråta och gråta medan det en kvart senare känns helt ok. Instabil? Jag? nae va..

Jag tror dessutom jag har cancer. haha. har en knöl i halsen, typ på sidan av struphuvudet. En rund boll typ. Gör inte ont men den är där och den syns lite till och med. Kan vara en svullen körtel, men blir de verkligen så stora och borde det inte försvinna? Den har varit där i ett halvår typ...

Haha jag låter ju psykiskt sjuk när man läser det här. Jag kanske är det med. Inget fel i det i och för sig. Kan ju inte jag rå för. HAHA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar