16 oktober 2008

lite mer

ok, jag kan ju aldrig hålla på det där ändå. måste skriva av mig.

det handlar inte om att nån gör fel eller mer fel än den andra. det handlar enbart om olika åsikter och olika syn på saker. och det är nog så jobbigt det. det är ju så mycket jag vill dela med M som han inte är intresserad av. och antagligen tvärtom också. jag vet inte, men känns som vi alltid kommer vara de som inte kan vara utan varandra men ändå aldrig få det helt bra till hundra heller. vad gör man? Vi är så jävla lika och bra ihop men samtidigt så jävla olika.. Ena dagen är jag redo för barn, hus och allt det där, men nästa dag inser jag att det är så mycket mer jag vill få ut av livet INNAN det. Och allt det passar inte för oss, för att vi ska klara av att hålla ihop. Så allt just nu handlar för mig om val, val för resten av livet och det är inga lätta saker ska ni veta. Så därför känner jag mig allmänt deppig och nere just nu. Kommer skriva en del om det och ni behöver inte övertolka det. Som vanligt; jag skriver av mig och mycket låter värre än det är. Det är mitt sätt att rensa huvudet för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar