12 oktober 2008

lördagen.

Gick till Sussie som fyllt 22 i veckan. Där var det lite alla möjliga människor, trevligt som bara den. Vi hade på fotbollen i bakgrunden och jävlar vad förvånande att Sverige faktiskt var rätt bra och att det blev 0-0. Jag blev rätt full och kanske lite för pratig och så där jobbigt analyserande och förstående. Haha. Men men, jag var nog trevlig i alla fall. Skickade sms till Pia när jag började bli sugen på utgång. Hon och de andra brudarna var på Platens så jag gick dit vid midnatt och dansade som bara den. Vi gick hem vid stägning, barfota och släpandes på en låst cykel. Vi hade båda två ont i fötterna och pia hade tappat cykelyckeln. Skönt med sällskap hem och sen somnade jag rätt snabbt, efter att Micke varit lite sur på mig för att jag alltid kommer hem runt fyra. Jag vet, men har oftast så himla kul nu för tiden när jag går ut. Igår var det ju dans hela tiden som gällde. Pepp. Idag har jag ont i kroppen, mest från fotbollen misstänker jag. Jag är sjukt bakis och kommer ligga i soffan hela dagen och kvällen. Om någon vill sällskapa är det bara komma förbi. Micke kommer inte hem på hela dagen, de har företagsfest ikväll.




Jag är jävligt snygg på alla kort, som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar