27 oktober 2008

måndagar

Måndagar är fan meningslösa. Gör jag NÅGONSIN nåt kul på en måndag? Jag tror inte det. Jag kom hem från skolan vid 14. Nu är klockan 16. Vad har jag gjort sedan dess? Inget! Jag ska kolla på senaste greys nu. Då blir klockan 17. Sen ska jag fan ta en promenad. En låååång promenad med nya Tiger Lou i lurarna och bara gå gå gå gå gå gå. Jag orkar nämligen inte gå till gymmet. Känner inte alls för det. Har dock bokat in ett Flowin-pass på onsdag. Ska bli intressant. Syster berättade om det lite, det lät helflum, men skulle vara skitjobbigt sa hon :) När jag kommer hem efter min promenad, borde klockan vara minst 18.30. Då ska jag ta en helkväll framför tv + dator. För ovanlighetens skull.... eeeerrrhhm..

I morgon bär det ju av mot Stockholm, ska bli himla kul. Är jättetacksam att jag fick följa med och slippa betala resa, inträde, fika osv. Jättesnällt! Undrar vad kidsen kommer tycka om Stockholm, antagligen kommer de vilja flytta ÄNNU snabbare från Mjölby än de redan vill.

Nu Greys Anatomy. Anar en del lesbiska scener i dagens avsnitt. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar