10 oktober 2008

ny säng?

jag har inte sovit många timmar inatt. våran säng är sönder och nu börjar det kännas, man ligger inte bra alls. den lutar liksom inåt mitten. jag känner mig dessutom kass i halsen, helt slemmig, så ingen praktik idag heller. helt slut är jag. jag ska vara försiktig nu, vill inte bli sjuk igen! Är det någon som har en 160 säng som de vill bli av med så säg till, vi hade ju tänkt lägga pengar på en soffa snart. blir jävligt saftigt med både ny säng och soffa. crap!

nu ska jag ge mig ut. även om jag inte känner mig helt kry, så tror jag att frisk luft kan göra mycket gott. jag ska ta en promenad runt stångån med band of Horses, Chris Brown, Tiger Lou, Kent och Coldplay. trevliga killar det där. massa bra att säga.

sen sola! jag tänkte ha klänning på mig i morrn och lite färg vill jag ha kvar. det är så jävla tråkigt att vara likblek. så, sola solarium blir det. tror inte min hud ligger i riskzonen för de som får hudcancer lättast. och va fan, man lever bara en gång. och inte ska jag sola 3 gånger i veckan heller så jag ser ut som ett russin när jag är 45. lagom är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar