13 oktober 2008

segt.

sovit halva dagen, ätit chips och choklad, kollat på en halvbra film (reservation road) och suttit vid datorn. känner mig sjuk. vet inte om jag är det eller om jag bara är trött. sjukt seg. uttråkad. kollar ut och det är kallt och grått. längtar efter sol, värme, hav. fan. ibland är det bara så att man ÄR lyckligare med pengar. I alla fall för stunden. Jag vill kunna åka var jag vill när jag vill. Behöver inte kunna köpa massa saker, men vill som sagt kunna befinna mig var som helst, närsomhelst.

Har inget att skriva om. Hoppas praktiken får mig på bra humör i morgon. Just nu känner jag mig lite nere. varför? det vet jag inte säkert. men lycklig, helt och hållet, det var länge sedan. men det kanske man inte ska räkna med? det finns alltid motgångar. så länge man ser några bra saker i tillvaron så kanske man ska nöja sig med det? finns de som ha det värre. alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar