9 oktober 2008

sjuk????

jag vill INTE bli sjuk igen
jag somnade när jag kollade på house, klarade inte av att vara vaken. sen sov jag i 1,5 timma. nu är jag död. orkar inte fixa salladen och kycklingen så det får bli pommes och korv. kan dessutom inte njuta av maten på samma sätt när jag mår så här så jag sparar den till i morgon.

nu ska jag kolla på "du är vad du äter" med katrin och alex schulman. undrar om det var det här som gjorde att det tog slut hehe.. Neee, inget att skämta om. men ändå.

i morrn praktik igen, KUL!

5 kommentarer:

  1. Anonym9:09 em

    INTE bli sjuk nu. hos mig imorrn, Idol-tid?
    jag och anna ska jobba över ett tag, men vi har sagt till Pelle att vi måste vara hemma till Idol.

    SvaraRadera
  2. såg va du skrivit på min blogg det värmde!! tack så mycket tania! vi borde ses någon gång!! hoppas du inte blir sjuk!

    SvaraRadera
  3. frida: jag kommer till dej till åtta. det blir bra det. kommer ta det lugnt men bidrar med lite chips. :)

    SvaraRadera
  4. Anonym1:02 fm

    Fast lite kul är det ju... för nu är hon väl i hopmed han som tränade henne så vitt jag vet ;)

    SvaraRadera
  5. ha ha ha, ja DÅ är det kul! det visste jag inte!

    SvaraRadera