26 oktober 2008

söndagsångest

söndagar är fan ett ont ting. jag hatar söndagar. speciellt nu när allt är som det är. det är måndag i morgon vilket betyder skola, resten av veckan är praktik igen som tur är. jag är lite bakis än och det gör ju inte ångesten mildare direkt. jag hatar att sitta hemma ensam och ha en massa tid till att grubbla. men jag har ingen ro i kroppen för att sätta mig och kolla på nåt på tv heller. och klockan är för lite för att somna. jag vill bara att DU ska komma hem och hålla om mig just nu och säga att jag kommer klara det här. på nåt sätt kommer det bli bra. just nu känns det inte som det. jag är livrädd att vi ska bli ovänner, vara arga mot varandra och bara göra allt så jävla mycket svårare för varandra. jag är livrädd för att du kommer gå vidare så mycket snabbare och jag kommer stå kvar på ruta ett och bara vara ledsen och sakna dig. livrädd. INTE med stil tyvärr. (kentnördTania)

jag tog en trevlig fika på ca 2 timmar med Sara och Johanna i alla fall, det var skönt. saknat sara, det var evigheter sedan vi faktiskt gjorde något tillsammans. men nu är kim här och hälsar på i 2 veckor så nu måste vi se till att dra ihop nåt skoj!

fan. jag vet inte någonting just nu. det känns bara för jävla pissigt. det är det enda jag kan säga... vet att jag är jävligt deppig för tillfället och allmänt asocial i många tillfällen, men jag pallar inte. är så jävla mycket annat med, praktik, praktikrapport, jobb, träna, sydafrika/inte sydafrika, flytta? ALLT bara ALLT just nu ger mig stressångest. jag har typ tappat matlusten med och äter typ en gång om dagen. är inte ens hungrig egentligen. eller så är jag hungrig men så fort jag äter så blir jag mätt på 3 tuggor. usch. känner mig så jävla gnällig men det är precis så här det är. CRAP!

1 kommentar: