30 oktober 2008

vill inte inte inte inte

det där med att sova på saken gick åt helvete. drömde saker jag inte minns men som satte spår på mitt humör. fan. jag fattar inte det här. är det dags nu? hur mycket jag än vill så tror jag inte vi kan lösa det här. jag kommer inte kunna glömma det som hände den här gången. det var så jävla fel tillfälle som det bara kunde bli. jag vet inte hur jag skulle kunna bygga upp ett förtroende igen. jag kommer dock mista min bästa vän i det här och det gör mig jävligt ont att tänka på. jag vill inte!!!!! vill inte! jag kommer inte gilla de närmsta veckorna. jag kommer inte må bättre än nu. det kommer vara ett helvete. hur mycket du än sårat mig vill jag inte såra dig nu. det har jag förstås aldrig velat. men nu känns det verkligen inte kul. igår hade vi en bra kväll och det är skönt, men samtidigt jobbigt. det hade varit lättare för tillfället att bara vara arg, irriterad, bråka, då hade jag bara dragit utan problem. nu blir det så jäääävla svårt och jag vet inte riktigt hur det ska gå till. jag ser oss fortfarande som gamla tillsammans, med hus, barn och hel grejen. men inte NU. Utan SENARE. det går inte just nu. jag kan itne dela mitt liv med någon jag inte litar på. det är mycket kvar att bygga upp och bevisa. och ja tror inte vi kan det tillsammans. det var det vi skulle försöka med nu i höst. men nåt/nån kom emellan tyvärr. det blev liksom förstört då, hela tanken. och nu är vi tillbaka på 0 igen. till och med minus 1 tror jag. och jag tror inte vi klarar den uppförsbacken. fan. vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar