26 november 2008

Bad-blogga

Det är dagens nya uttryck.
Bra att kunna.

Fast jag bad-bloggar inte. Då skulle jag skriva vem jag skrev om, så att ALLA förstod. Fast jag kanske har tolkat ordet fel vad vet jag. Jag hade kunnat skriva ett sms i stället, men känns inte som att det var en diskussion jag var ute efter. Bara ett litet uttryck för något jag funderade över i några sekunder..

Faktum är ju det att jag skriver om exakt varenda sak som krossar mitt huvud. Det är inte fakta det jag skriver, bara hur jag upplever saker. Det kallas att vara lite källkritisk när man läser och kanske inte lägga så stor vikt vid precis allt som står heller, då jag som sagt skriver om nästan precis vad som helst. Tänk om alla skulle tro på och bry sig om det som stod i Aftonbladet till exempel, vad jobbigt det skulle bli :) Nu är ju jag lite lite mer ärlig än just Aftonbladet iofs..

Och som en klok vän sa: läs inte då, om det är så förbaskat BAD.

Fast jo, lite patetisk är jag nog, jag tycker ju faktiskt att det är lite lite kul att skriva det här i just detta tillfälle. Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar