8 november 2008

beroende

jag stod i duschen med en stor klump ångest i magen.
kände "jag måste skriva av mig NU".
jag ska se om det hjälper så mycket som jag tror.
jag har en otroligt dålig känsla i magen, kan inte säga vad den innebär dock.
känns som nån ny skit ska hända när som.
gillart inte.
eller så är det själva grejen att jag fick ett samtal i natt som gjorde så jävla ont i hjärtat.
även om det är Du som ställt till det så vill jag inte se dig sån här.
vill dig trots allt väl.
fan.

jag är så rädd, för så mycket.
att ha ångest i flera år.
att ångra mig.
att vara ensam.
att bli deprimerad.
att inte kunna gå vidare
att aldrig mer må bra.

jag är rädd för så mycket

jag har aldrig varit nere på botten som nu.
var nära vintern 2005/2006
men det här är värre faktiskt.

i somras hade jag ändå så mycket mer hopp.

fan.

me ja, det känns lite lite bättre nu när jag skrivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar