22 november 2008

dance dance

Blev en trevlig kväll igår.
Först mötte jag och Frida upp hos JohannaK.
Vi drack vin, pratade, kollade på idol (JAAAAAAAAAAAAA anna åkte ut) och jag blev lite för berusad och väl överdriven i mitt prat. Haha. Hatar när jag känner själv att "nej nu är det lite för mycket" och ändå fortsätter jag prata om det. Haha. Men men. De tycker nog om mig ändå..
När frida gick hem så gick jag till platå och mötte upp Pia som stod på dansgolvet. Jag var inte sen att haka på och vi dansade som bara den. Jag gick över till Platens och prata lite med Tommi, sen tillbaka till platå. Hälsade på Henne, och det kände bra faktiskt. Bryta isen. Jag är inte så bra på att ignorera och inte låtsas se människor. På platå igen började jag och Erik prata seriösa saker som gjorde mig ganska ledsen och verkligheten kom ifatt mig. Så jag gick hem. (sorry pia att jag inte sa till). Fick sällskap en bit med Tommi, sen fick jag sällskap i telefonen av Dig. Tack. Somnade rätt bra i min ensamhet ändå.. Kanske berodde på vinet? :)

Idag ska jag bara slappa, antagligen kolla på Prison Break. Sen ska jag till Pia på hejdåfesten. Hoppas och tror det blir jäkligt trevligt. Det brukar det bli i deras sällskap. Fan, jag kommer sakna Pia när hon åker iväg. Jag sa det till Johanna igår om Pia, att i hennes sällskap blir man alltid glad och självsäker, även om jag egentligen är bitter och ledsen som fan. Hennes karaktär är jävligt stark och den smittar av sig. Jag känner mig alltid lite lite bättre, lite lite snyggare, lite lite gladare när jag är med Pia..

Förresten, Lollo, tänker på dig, jag sitter i samma skit och det är inte kul. Jag kommer aldrig säga åt dig vad du ska göra eller inte göra, det vet du. Kan råda dig, men skulle aldrig säga att det val du gör är fel. Finns här hur det än blir.

Nu Prison Break :)

3 kommentarer:

  1. Anonym1:25 em

    Tack kära du för de orden, det gjorde mig lite till det du skrev. Kommer sakna dig, skitmycket. Ikväll - NKV! ^^

    SvaraRadera
  2. Anonym4:40 em

    Haha Som om inte jag snacka minst like mkt ;)

    SvaraRadera
  3. ha ha. ja det är tur att vi alla var lite vindruckna :) haha

    SvaraRadera