7 november 2008

dreams

drömmar sätter igång huvudet som fan.
känner mig helt förvirrad nu.
idag är en sådan dag då jag inte vill eller kan flytta.
jag kommer sakna Dig så jävla mycket.
men samtidigt pratade vi om det igår.
jag kan inte förlåta dig hur som helst den här gången,
jag litar inte på dig alls längre.
du tog mitt förtroende när jag var som svagast och trampade på det.
jag trodde vi kommit ifrån det destruktiva beteendet, att vi kunde prata om saker.
ja, vi har gått igenom värre saker egentligen, men nu var det SISTA chansen och det sa jag
jag menade det, kanske tog du mi för given och trodde inte mina ord
att det fanns en chans till efter denna.
men tyvärr. jag kan inte hålla på med det här längre.
jag vill vara en bra flickvän i framtiden. en som inte är svartsjuk, inte orolig, gnällig osv
och för att bli sån så måste jag vara själv ett tag. hitta mig själv igen. reda ut saker.
jag önskar det gick tillsammans med dig, men det gör det inte.
för vi kan inte kommunicera, har vi aldrig kunnat speciellt bra.
vi kan inte bara låta vardagen rulla på och låta allt bli som vanligt igen
det går inte. vi faller bara tillbaka i samma skit igen.
det har gått för lång tid nu med för många misstag. det får vi leva med

men allt kan förändras en dag. jag kommer sakna dig som fan. jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar