2 november 2008

en till lista

Vad fick dig att börja blogga?
Svar: tappade förmågan att skriva dagbok, det föll sig lättare via datorn.

Var bor du?
Svar: linköping

Var kommer du ifrån?
Svar: sya, mjölby

Hur många unika besökare per dag har du?
Svar: ca 90

Vad gillar du för musik?
Svar: kent. tiger lou. band of horses och en massa annat

Tjänar du pengar på din blogg?
Svar: nej

Vad gör du helst på en helg!?
Svar: sover lite extra, umgås med vänner

Favoritbloggar?
Svar: många av mina vänners. kellandersisters är ganska roliga

Vad vill du att en blogg ska innehålla för att du ska fastna för den?
Svar: lite humor, lite intressanta ämnen, gärna bilder.

Favoritplats?
Svar: clifton beach, cape town

Går du på gymnasiet?
Svar: många år sedan nu

Vilken är din förebild?
Svar: mahatma ghandi? nelson mandela? nej, jag vet i fan

Om du fick välja ett land som du skulle vilja bo i vilket skulle de vara?
Svar: sydafrika, med sveriges styre (rött inte blått alltså), kan vi fixa det?

Vad har du för framtidsplaner?
Svar: först resa. sen svensson

Vad har du för kamera?
Svar: bara mobilkameran

Vad använder du för smink dagligen?
Svar: inget dagligen, men oftast mascara

Hur gammal är du?
Svar: 24

Vad är du bra på?
Svar: sova, skriva blogg (haha), fotboll

Drömyrket?
Svar: Ledare för något stort afrikaprojekt kanske?

4 kommentarer:

  1. Anonym9:52 em

    Vi tackar för komplimangen. Men var det James Blunt du citerade i förra inlägget? Han är min idol. Efter Per Gessle. Han är både snygg och sjunger bra. Och så tycker han om när jag tar på honom.

    Hoppas att vi kan göra nåt riktigt kul ihop snart! Vi borde hänga mer.


    Puss och kram.

    SvaraRadera
  2. ha ha. ja james blunt är underbar. men jag hittade tyvärr inget citat av gessle. typ "sommartider hej hej" passade sig liksom inte..

    ja det borde vi, har lite mycket nu några vekor framöver. men nu när är lite singel igen kanske det blir mer tid för att gå ut och svira. jag är iof ganska bra på det även om jag inte är singel..

    SvaraRadera
  3. Anonym10:02 em

    svira it is my dear. Hör av dej när du har tid. Jag har det ofta (eh...jämt) på helgerna.

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Anonym10:03 em

    Förresten:

    JAG TYCKER OM DINA BRÖST I MORGONLJUSET.


    (ett citat som funkar i ALLA sammanhang.)

    SvaraRadera