18 november 2008

happy days

jaha, då ska man till vårdcentralen för misstänkt struma i morgon då. bättre det än att det är cancer iofs, men med min nuvarande tur så kanske det är cancer som härjar i min hals, vem vet. jag har lite svårt att vara positiv nu för tiden känner jag.

trevlig fika med lollo, även om jag alltid springer på nån av de där små snärtorna på stan som jag helst inte vill veta av. men men. blev ingen bio, men i morgon ska vi på Magnus Betner, det ska bli trevligt det. få skratta lite I hope.

Du, jag vet inte vad jag ska säga mer. Du vet vad jag tänker och hur jag önskar det var, mer än så kan jag inte säga. Håll ditt huvud högt, det är allt jag kan begära. (jaa, man får citera J.Berg precis när man vill... )

4 kommentarer:

  1. Anonym7:45 em

    struma.. det är beror väl på skölkörteln då? och med tanke på våra gener så är det ju säkert det!!

    SvaraRadera
  2. mm jag vet. fast det är tvärtom det som mamma o nadine har... vi får se i morrn.. :)

    SvaraRadera
  3. Anonym8:15 em

    Jag är också under utredning för struma!


    Kom hit på lördag och spela guitar hero 4!!!!!!

    SvaraRadera
  4. mm ok, tar det lång tid alltså? hade du med en knöl på halsen?

    jag är bjuden på fest då hos pia, hon ska till åre hela vintern o jobba så ska dit o säga hejdå.. men vi ses på platens?

    SvaraRadera