11 november 2008

nollställd?

psykoanalys? hahahahahaha.
jag försöker bara få svar på frågor för att kunna förstå dig, förstå oss. att du inte kan hantera dina egna känslor, handlande och konsekvenserna av det. det är en annan sak. men påstå inte att jag gör fel som vill ha svar på frågor! är det inte det normala kanske? att vilja lösa saker?

MAN KAN INTE GÖMMA UNDAN ALLA PROBLEM OCH LÅTSAS ATT ALLT ÄR BRA OCH BARA GÅ VIDARE. vet inte vem/vad som lärt dig det, men snälla, försök inse att man måste prata och förklara. man kan inte bara blunda.

du gillar inte att jag skriver om dig. men jag får inte prata MED dig heller. så nej, jag tänker inte trycka in alla känslor i mig. tyvärr. och så länge du inte kan hitta nån lögn så tänker jag inte sluta skriva. du bryr dig så jävla lite på andra sätt så varför ska jag bry mig?

sorry. lite lagom arg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar