29 november 2008

Platens, yes indeed

Sjukt kul kväll igår. Det började hos Camilla, vi kollade på idol(helt rätt att johan åkte mste jag säga), youtube-klipp och pratade skit. Johanna hörde av sig och frågade vad jag gjorde. Hon var inte sen att hänga på till Platens för att dansa lite. Väl nere på platens var det elof som DJ:ade och det var gamla goda tiders låtar hela kvällen lång. Sjukt kul! Arwid och kristoffer dök upp, rätt fulla och glada och det hjälpte oss med fuldansen lite. För VEM snyggdansar egentligen? Jag orkar det i fem minuter, sen blir jag uttråkad. Vi stannade nästan till stägning, sen gick jag hem och somnade gott. Tack camilla och Johanna för en bra kväll!

Jag tar inte så bra kort på fyllan..



2 kommentarer:

  1. Anonym3:25 em

    ahhah inte så lätt för dig å ta bra kort på fyllan när jag inte är så snygg på fyllan! hahahha

    SvaraRadera
  2. ha ha ha. du är så söt johanna, även när du försöker göra dig ful!!

    SvaraRadera