23 november 2008

söndagsgrejer


Jag har haft en bra söndag. Började med lång sovmorgon. Sen blev det lite städa och handla mat. Vid 2 ringde Lollo och ville fika vid 4. Vid 4 ringde jag henne, då hade hon "fastnat" framför en film så hon var inte klar. Jag Hade som tur var ett avsnitt av Gossip Girl att kolla på under tiden så det var ju lugnt. Fikandet på yngves gick bra, vi spelade schack, jag förlorade. Sen kom vi på att vi skulle ringa Camilla och fråga om hon ville joina oss. Det ville hon. Hon och Lollo bråkade som fan med sugrören sen. Vid nio gick Camilla till bussen, jag och Lollo gick till mig, handlade pizza på vägen, och kollade på en film. Nu är jag ensam igen och alla tankar kommer inpå mig och jag ska fly in i seriernas värld för att slippa tänka. För jag lovar er, jag blir fan inte klokare alls. Vet verkligen inte vad som händer eller kommer hända eller vad jag vill ska hända. VET INGENTING.

snyggaste bilden från igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar