16 november 2008

Tania den 15 november 2008

Precis hemkommen från 13 timmars jobb. Först ett besök på Kungshögaskolan och Dackeskolan, det var öppet hus. Senare åkte vi till Linköping för bio, såg Bondfilmen, som var ok. Men hallå "My name is Bond, james Bond"repliken var inte med! Och jag somnade i slutscenen, men bara bland allt skjutande och eldande, vaknade upp till upplösningen var igång. Så hela handlingen förstod jag ju. Sen åkte vi hem för lite fixande av mat och rapportering och sen gick jag till mamma på min rast för att säga hej och äta lite. Åt hennes godaste potatis och köttfärssoppa med knäcke och mjölk till. Gött! Vid tolv tog jag tåget hem och nu är jag hemma sjukt jävla aptrött.

Hade gärna gått ut och dansat av mig lite med Frida&Anna och Pia & co. Men jag orkade verkligen inte. sov som sagt 5 timmar inatt och sen varit igång hela dagen.

Morgondagen känns bara skit nu. Orkar inte ens skriva om det.

Why are you doing this, over and over again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar