30 december 2008

doktorn!

nej nej inte frisk inte. hostat värre än någonsin inatt. läpparna har spruckit upp helt med för att jag varit tvungen att andas med munnen hela tiden pga att jag varit helt igentäppt. ringde vårdcentralen och de sa att influensan tar 1,5 - 2 veckor att bli av med. Jippie yey! Inte. Fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaja, bara bita ihop. Blir väl ännu en heldag framför tv och dator och böcker då. Ska försöka läsa lite ur böckerna till specialarbetet om ADHD jag och Zandra ska göra. Det vore ju bra kanske. Men allt sånt där som kräver större koncentration tar emot just nu, när man måste springa och hosta och snyta sig om vartannat. För när jag väl hostar så hostar jag tills jag inte kan andas längre och måste stå och spotta några minuter.

Gud vad jag är trevlig känner jag. Och självömkande. men det får man väl vara va?

4 kommentarer:

  1. Anonym10:56 fm

    Välkommen till klubben.
    Har influensan jag med...

    SvaraRadera
  2. Anonym11:37 fm

    välkommen till välrden med hosta! sån där bli ju jag varje gång jag blir de minsta förkyld.. och som sagt, minst 2-3veckor ska man hosta innan man kan få nån receptmedicin för det. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. mm.. vilken hostmedicin är vettigast på apoteket då?

    SvaraRadera