14 december 2008

global fussball total

Ja Barcelona kunde ju vinna i alla fall. Fint det! Ganska underhållande match också. Härligt.

Jag minns inte när jag åt chips sist, det är bra det! Positivt. Jag ska verkligen försöka bättra mig med allt. Åt pizza idag men har inte ätit nåt annat onyttigt direkt på hela veckan. Idag blev det ingen träning, men i morgon blir det minst 45 min med wii fit igen. I veckan ska jag ta mig till gymmet någon dag med, men peppen på att gå pass har dött lite. Blir nog lite springa band och sen 500-1000 meter sim. Det är avkopplande. Borde köpa en vattentät mp3 också, det vore guld! Då skulle jag kunna simma länge!

Det har varit en skön Lördag och jag hoppas jag känner mig utvilad i morgon som sagt.

Nu ska jag spela mini-spel på internet.. haha, kul liv. men ganska skönt!

2 kommentarer:

  1. Tania, vill du börja träna med mig? :)

    SvaraRadera
  2. Anonym2:01 em

    Jag har ju träningskort på friskis, men det går ut nu. Kan ju lika gärna köpa på nåt ställe där jag har någon att träna med liksom och eftersom du cyklar och springer och det har inte jag gjort så kan vi ju kanske göra både och? :) Pia lärde mig om maskiner och så och det är skitbra=D Puss

    SvaraRadera