22 december 2008

Inte som jag tänkt

Dagen blev väl inte riktigt som jag tänkt. Gick till Tornby, letade julklappar, köpte i alla fall en. SÅ nu har jag två kvar. Svårast är storebror på 28, vad ska jag köpa till honom. Han är foto och musik intresserad, så det blir väl nån skiva eller nåt annat skoj. Saker till kameran är ju lite dyrt och dessutom vet jag inte exakt vad för kamera han har. Hade kunnat köpa via tradera om jag vetat om långt innan men men.. Blev ingen träning idag heller, men gick ändå en ganska lång promenad ut till Ikano så..

Blir varma mackor ikväll och lite fotboll igen, Chelsea spelar mot Everton. Jag vet att jag är en nörd. :)

I morgon SKA jag gå och träna! Så är det bara! Har lite träningsvärk i axlarna idag efter simningen. Vältränad är jag ju inte nånstans direkt, det är ett som är säkert.

Hämtade ut mina nya skor idag, ska testa klänningen till också! Hoppas det funkar bra..

Skriver inte så roligt nu för tiden, men har inte så mycket att berätta om eller förklara eller beskriva eller uttrycka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar