13 december 2008

kan inte hålla tiden

Det var trevligt igår, även om det började lite pinsamt. Jag var nämligen en TIMMA sen till julbordet. Jag var helt säker på att det 19 som gällde, men tydligen var det 18. Usch, pinsamt, men det blev bra ändå. Vi gick vidare sen, några av oss och drack öl, drinkar och snacka skit. Vid 24.00 åkte de andra hem och jag gick till Platens och dansade lite. Gick hem skapligt. Insåg att jag saknar Pia som fan sånna här dagar. Att bara kunna gå ner en timma eller två, dansa av sig och sen gå hem.. Finns alltid några i det vänstra hörnet som vill dansa förstås, men det är inte samma sak. Camilla är inte heller här längre, hon var också alltid ett säkert danskort. Men men, får försöka peppa Lollo, vi var ju på G förra vintern. Jag gillar att dansa. :) Har sällan gått ut för att ta del av köttmarknaden, jag blir bara generad och tycker det är lite pinsamt när folk står på dansgolvet och hånglar och "förför" varandra. Jag tänker bara "jaha, så vaknar ni i morgon och minns inte vad den andra hette" Hur kul är det då? Nej, dansa, ha kul och bara vara, det är sweet tycker jag. Visst kan man småflörta lite och så, det är kul, men jag vill inte vara del av det där andra, har aldrig velat och kommer aldrig vilja.

Idag är en GÖDDIG lördag. Nu är det Arsenal på canal+, sen ska jag på bio vid 18. Sen hem och kolla på Barcelona - Real Madrid. Ja jävlar vilken bra lördag!

på måndag ska de sticka nålar i min hals. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar