17 december 2008

På väg


På väg mot ullared nu. Syrran sover, jag skriver blogg och mamma och hennes vän pratar om saker jag inte hör eftersom jag har musik i mina lurar. Blir som vanligt mycket band of horses, men även en hel del shout out louds och de låtar jag har med dynamo 77. Mycket runt de nu, både p3 och p4 spelar de flitigt och skivkontrakt sägs vara ganska nära nu. . :) kul! I dagens samhälle är det en ganska stor bedrift att få ett kontrakt. Jag hoppas kunna hitta de flesta julklapparna idag. Vore skönt. Dåligt med idéer bara. Jag har ju 5 syskon och två syskonbarn och två föräldrar att köpa till. Ibland är det bra med stor familj, ibland mindre bra :) tror vi är framme om 45 min ungefär. Hoppas det slutar regna eller inte inte är någon kö in. Annars blir det jobbigt. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar