16 december 2008

sant

tankar om natten när jag inte har nåt att göra och läser alla bloggar som finns för att jag inte vill gå och lägga mig.
jag läste i en blogg nyligen om ögonbryn
och jag håller med
för smala ögonbryn är det fulaste
nu har jag ett problem
mina är precis så smala, ungefär...
jag gjorde en sak, när jag var liten och dum och nån (antagligen) elak människa sagt nåt till mig om mina buskiga ögonbryn. (jag hade nämligen gigantiska när jag var liten) Nämligen, så rakade jag bort nästan hela ögonbrynen.. på OVANsidan. de var ju så buskiga tyckte jag.. och sedan dess (jag var väl 14-15) så GÅR det bara inte att få tillbaka det där naturliga längre. Jag har försökt att låta de växa ut igen, men det blir liksom aldrig bra. det kommer bara massa svarta strån UNDER brynen, för långt ner. så jag ser prickig ut. jag är ju så mörk, så varenda strå på min kropp syns ju. jävla blattedrag jag dras med...

någon som har tips?

1 kommentar:

  1. umgås med folk som har samma problem då slipper du känna dig utstött! =)

    SvaraRadera