31 december 2008

sista dagen på 2008

Jaha, då var man inne på det sista dygnet på året då!
Jag har kollat färdigt på True Blood nu, ser verkligen fram emot säsong 2. Snart börjar sista säsongen av L word med, det är grejer det!

Mitt tillstånd är just nu: Lägre feber, nästan ingen alls. Kliar i halsen och hostan är fortfarande det som är värst. Snoret rinner när jag ligger ner, men håller sig undan när jag sitter, därav blir det väl sängdags så sent som möjligt så jag är riktigt slut och däckar totalt.

Blir ingen nyårsfest för mig i morrn inte. Blir att sitta hemma och kolla på Tv gissar jag. Kan inte direkt bjuda över någon heller att komma hit för att bli smittad. Trist som fan. Men men.

Hoppas få svar från Csn på fredag eller senast måndag, gillar inte att jag låter Rebecca sitta och vänta för att kunna boka biljett. Men det där ordnar sig till slut, det gör det! Det är ju bevisat igen, kyla är INTE bra för mig :) Funderar på hur kasst immunförsvar jag har? Jag är sjuk väldigt ofta. Nästan sådär ofta så att folk nästan itne tror på mig längre kan det kännas som.

Jag ska verkligen försöka göra en lista över året som gått. Ska försöka komma på några bra teman bara. Årets skiva och årets film är ju lite väl lätta... Vill ha i alla fall 10 st. Några tips? Något spec ni vill veta?

Nu vila lite igen framför tv:n..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar